poniedziałek, 18 marca 2013

11) Zupa bez rosołu? Bez kostki? A pycha?!

Dzisiejsze jedzonko było kreatywne! 
Lubię to, ale tylko wtedy gdy mi wychodzi, a dziś tak właśnie było. 
Zaprosiłam na obiad przyjaciółkę, więc zdjęć jako tako nie będzie, tzn oba przepisy na pewno powtórzę i wtedy obfotografuję dokładnie, ale są tak pyszne, że muszę się nimi z Wami podzielić już teraz! 

Te zdjęcia które są, są wręcz nieapetyczne, poprawię się, obiecuję, ale spróbujcie mimo wszystko!


Zupa bez dodatku soli? Bulionu? Rosołu? Kostki? Makaronu, itd? A PYSZNA?!
TAK!

Zupa pomidorowa na kremowo

2 porcje

Składniki:
- 300ml soku warzywnego Vega śródziemnomorskiego
-1 puszka pomidorów bez skórki
-1 łyżeczka oregano
-1 łyżeczka bazylii





Przygotowanie:
Do garnuszka wlać sok i dodać zawartość puszki z pomidorami, dodać przypraw, zamieszać, podgrzać.
JEŚĆ!

PS Pomidory można zblendować na gładko, wtedy zupa będzie jeszcze bardziej kremowa; dodatek przypraw nie jest konieczny, mi bardzo smakowała nawet bez nich.
Enjoy!




To naprawdę była najlepsza zupa jaką ostatnio jadłam!

!Całość kosztowała mnie mniej niż 5zł, a najadły się nią 2 osoby :D
[ Tzn było później drugie danie, ale zaspokoiłyśmy tzw. 'pierwszy głód'.]
! Czas przygotowania to jakieś 3 minuty


Drugi przepis wieczorkiem :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Na każde pytanie odpowiem, a każdą krytykę przyjmę 'na klatę'