poniedziałek, 7 września 2015

112. Może tym razem się uda?

Podejmuję wyzwanie 1post na 1tydzień!
Będzie ciężko, jestem niesystematyczna!

Zacznę od skrócenia wakacji, od pokazania w kilku kolażach co się działo. Przyjemnie będzie wrócić do tych chwil zimowym wieczorem :)

1.Wakacje rozpoczęły się od sałatki owocowej, nigdy dość!
2. Przyrządziłam też prawdziwe langosze, co to była za uczta! Wszystkim smakowało, a to satysfakcjonuje mnie najbardziej!
3. Piekłam też bułkę drożdżową, ot żeby z masełkiem zjeść
4. Odwiedziliśmy z Najmilszym stadninę naszego kumpla, koniki polskie zawsze spoko!
5. Zbierałam tony truskawek, jedząc myślałam, że lepszej już nie ma- by sięgając po kolejną przyjemnie się rozczarowywać
6. Dostałam prezent od Taty! Leżak z prawdziwego zdarzenia! Czytanie na powietrzu nabrało nowego znaczenia
7.  Zaliczyłam pierwsze wakacyjne zakupy z przyjacielem, ależ się uśmialiśmy :)
8. Praktyki, miesiąc spędzony na różnych oddziałach pomagając jak tylko potrafiłam, na zdjęciu śniadanko w kanciapce pielęgniarek- standard
9. Był i groszek oraz poziomki, kocham nasz ogródek





1.Nowe cudeńka. Moje Asicsy choć niezniszczone prawdopodobnie za małe do biegania przyprawiły mnie o kilka pęcherzyków stąd nóweczki- Adidas cośtamBoost
2. Kolejne śniadanko w kanciapce pielęgniarek
3. Sezon na jagody bez jagodzianek? Chyba Ty!
4. Rowery z Boróweczką mą, kocham to mało te nasze wypady
5. Kwiatki od Najmilszego, ot, bez okazji
6. Wieżyczki z pancakesów, w końcu mam na to więcej czasu
7. Gdy pobyt na praktykach dobiegał końca postanowiłąm podziękować muffinkami, było ich ponad 40 :O
8. Najzajebistsze kury Boróweczki
9. Ostatnie selfie z bloku, ależ emocji tam doświadczyłam


1,2,3. Nasza rodzinka powiększyła się o czwórkę najbardziej niesfornych istot pod słońcem- kociki, każdy dzień z nimi był taki inny i ciekawy, coś cudownego
4,5. Chałupy i kajtowanie, mimo niesprzyjającej  (mi oczywiście) pogody nawdychałam się trochę jodu na ukochanym bałtykiem
6. Sezon śliwkowy rozpoczęłam jogurtowym ciastem, które wyrosło całkiem nieźle
7. Najmliszy łasuch pizzowy nr1 + ja dogadzaliśmy sobie ile wlezie
8. Już powrót z Bielska, gdzie zaliczyłam swoje pierwsze podbiegi i zobaczyłam, że gwiazdka w środku lata też jest możliwa
9. Hitem okazała się tarta bez pieczenia z malinami na czekoladowym spodzie- znikała w oka mgnieniu!

1. Zasadniczo słaba w te wakacje, poza tym nie pijam coli, ale no- fajny napis!
2. Powrót z hardcorowego wyjazdu na Wzgóże Joanny - 40km/h wracałyśmy!
3. Okazało się, że Bałtyk odwiedzę po raz kolejny tego lata, moje ukochane miejsce i pycha browar
4. Zejście na plażę zawsze mnie rozczula
5. Przyjaciel rumun :D
6. Standardowo kartki z nad morza
7. Tego dnia zrobiliśmy ponad 90km rowerem! Na Helu natrafiliśmy na wakacje z K.rwinem
8. W drodze powrotnej prezent od nieznajomego pifko
9. Ostatni dzień w tym cudownym miejscu, ale jaki emocjonujący!

1. Mrożona kawa we Władysławowie w końcu czekałam na gamera
2. Powrót przy zachodzie słoneczka
3. Kociki przyjmowały najróżniejsze pozy,, zasypiały gdzie akurat kończyły zabawę
4. Ostatnia wizyta PRZED u Rysia
5. Trzepaki z Najmilszym z widokiem na Aquapark i SkyTower + kolacyjka
6. Kociki 2
7. Śniadanka na wypasie
8. Pizza! Jedzona w aucie na parkingu zawsze spoko!
9. Wsi radosna! Koza!
1.Maliny, wielkość palcowa
2. Maliny ilość hurtowa
3. Czereśni ABSOLUTNIE nigdy dość
4. Moje najlepsze pod słońcem i na świecie jabłka
5. Z rozpaczy Plameuszka tego dnia upolowała 3myszki (tę uratowałam), wróbla i kreta
6. Pomidorki koktajlowe jedzone jak chipsy
7. Jeden z kotełków w nowym domu
8. Torcik malinowy
9. Suvenir z grecji, nie mam pojęcia co to
1. Spotkanie grupowe w Poznaniu i Nepomucen na tablicy
2. Śniadanie jedzone w największym burdelu ever z prezentkowym dżemikiem
3. Radosna twórczość Najmilszego
4. Drożdżowe na potęgę, chałka 4razy w tygodniu, dlaczego nie?
5. Słodiaszny brzuszek przyjaciela Cioci
6,7. Knedle, no sezon śliwkowy bez nich niemożliwy
8. Plameuszka mówi że nigdzie nie jadę, a na pewno nie bez niej
9. Spontaniczny zakup dla Najmilszego

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Na każde pytanie odpowiem, a każdą krytykę przyjmę 'na klatę'